• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
2
سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند خبر داد؛

آغاز ثبت نام بدون آزمون مقطع کارشناسی از ۱۸ مرداد

  • کد خبر : 111401
  • 19 مرداد 1401 - 16:29
آغاز ثبت نام بدون آزمون مقطع کارشناسی از ۱۸ مرداد
سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند از آغاز ثبت نام بدون آزمون مقطع کارشناسی از ۱۸ مرداد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرهای دیمه،داودغلامرضایی، سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، در خصوص ثبت نام بدون آزمون در این دانشگاه تصریح کرد: ثبت نام بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور در ۳۰ رشته و از طریق سامانه سنجش آموزش کشور انجام میگردد.

غلامرضایی خاطر نشان کرد: در این دوره ثبت نام داوطلبان آزمون سراسری که مجاز به انتخاب رشته نبوده اند میتوانند در رشته های مقطع کارشناسی ثبت نام نمایند.

سرپرست دانشگاه پیام نور در ادامه مزایای تحصیل در این دانشگاه را برشمرد و گفت: شهریه بسیار پایین، اعطای وام شهریه و کمک هزینه برای کل دوره تحصیل، امکان تغییر و انتخاب محل آزمون، امکان استفاده از کلاس های الکترونیکی و غیر حضوری که فرصت مغتنمی برای شاغلین به شمار می رود، سهولت در تغییر رشته از جمله امتیازات تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است.

وی افزود: در سال های اخیر قبولی بیش از ۳۰ درصدی پذیرفته شدگان آزمون های مقاطع تحصیلات تکمیلی کشور از دانشگاه پیام نور و توفیقات دانش آموختگان این دانشگاه در آزمون های استخدامی و سایر آزمون ها و المپیادهای علمی سراسری موید کیفیت برتر آموزشی دانشگاه پیام نور بوده است.

غلامرضایی همچنین تاکید کرد: دراین دوره ثبت نام رشته های پر مخاطبی از جمله علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر، شیمی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، فقه و مبانی حقوق، مهندسی کشاورزی و… در دفترچه آزمون به چشم میخورد که علاقمندان میتوانندبا مراجعه به سامانه سنجش به آدرس sanjesh.org ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/*

 

 

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=111401

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.