• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0

آسفالت معابر اصلی روستای مزداران فیروزکوه

  • کد خبر : 112182
  • 30 آبان 1401 - 21:13
آسفالت معابر اصلی روستای مزداران فیروزکوه

فرماندار شهرستان فیروزکوه از آسفالت خیابان‌های اصلی روستای سیل زده مزداران خبر داد و گفت: تلاش دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای بازگرداندن روستا به وضعیت عادی پس از گذشت سه ماه از جاری شدن سیل ادامه دارد.

به گزارش خبرهای دیمه، محمد حیدری منش روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روستای مزداران گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقداماتی برای ساخت بناهای سیل زده در سطح روستا انجام داده است.

وی ادامه داد: در سیل روستای مزداران ۱۵۰ واحد مسکونی آسیب دیدند که در حال حاضر ساخت منازل در حال انجام است و برای کسانی که به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه و تشکیل پرونده دادند اقدامات اولیه انجام شده و از سایر اهالی دعوت می کنیم برای تشکیل پرونده به بنیاد مسکن مراجعه کنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: تعدادی وسایل برای کسانی که در جریان سیل لوازم منزل آنها تخریب شده بود تامین شده و در هفته آتی به سیل زدگان اهدا خواهد شد.

حیدری منش افزود: برای اسکان سیل زدگان هم پی گیری‌هایی صورت گرفته و در اسرع وقت مبالغی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت و تلاش می کنیم تا شرایط مناسب و عادی را در روستای سیل زده مزداران برای ساکنان تامین کنیم.

این مسئول با اشاره به ضرورت خدمات رسانی به سیل زدگان، تاکید کرد: دولت مردمی نگاه خدمات رسان به روستای مزداران داشته و بعد از گذشت حدود سه ماه از حادثه سیل فیروز کوه خدمات رسانی به روستائیان به طور مستمر در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه ۶ مرداد ۱۴۰۱ گزارشی مبنی بر وقوع سیل در روستای حبله رود شهرستان فیروز کوه اعلام شد و جاری شدن سیل جاده های منتهی به حبله رود را مسدود کرد، خانه های زیادی تخریب شد و در این سیل ۱۵ نفر از روستاییان روستای مزداران شهرستان فیروز کوه جان خود را از دست دادند و پس از گذشت ۱۲ روز از زمان وقوع سیل آخرین مفقودی پیدا شد.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر درفصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=112182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.