• امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
کل اخبار 1675اخبار امروز : 0
0
فرماندار دماوند خبر داد؛

گازرسانی به کلیه واحدهای مسکونی در بافت روستاهای دلیچایی

  • کد خبر : 113177
  • 15 مرداد 1402 - 6:35
گازرسانی به کلیه واحدهای مسکونی در بافت روستاهای دلیچایی
فرماندار شهرستان دماوند از گازرسانی به کلیه واحدهای مسکونی در بافت روستاهای دلیچایی خبر داد و گفت: مطالبات اهالی منطقه تا پایان مرداد اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرهای دیمه، رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه بازدید استاندار تهران از ۶ روستای محور دلیچایی بخش مرکزی دماوند اظهار کرد: با دستور استاندار تهران تا پایان مرداد ماه مطالبه آسفالت محور دلیچایی آغاز و اجرایی خواهد شد.

وی در جمع اهالی روستاهای محور دلیچایی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و با دستور استاندار محترم تهران، مطالبه چندین ساله مردم شریف منطقه دلیچایی تا پایان مرداد ماه آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند ضمن تشکر از صبر و حوصله و همراهی مردم گفت: مطالبات دیرینه مردم از اولویت های دولت مردمی از آغاز کار بوده است و دو مطالبه دیرینه مردم با کار جهادی دولتمردان برای ساکنین این محوردر حال اجراست.

طاهرخانی در بازدید از روستاهای محور دلیچایی که با حضور استاندار و مدیران کل استان انجام شد گفت: کلیه واحدهای مسکونی در بافت روستاها گازرسانی خواهند شد.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: امروز در دیدار مردمی فخاری استاندار تهران و با دستور ایشان مقرر شد کلیه واحدها در بافت روستا به زودی از نعمت گاز برخوردار کردند.

وی اظهارداشت: شش روستای منطقه دلیچایی در دولت مردمی به همت دولت مردان بعد چندین سال چشم انتظاری یکی دیگر از مطالبات دیرینه مردم تحقق یافت.

نماینده عالی دولت در دماوند افزود: با تصمیم اتخاد شده علمک گاز در جلوی درب تمام ساکنین نصب خواهد شد و نصب کنتور نیز در مرحله بعدی با همکاری مشترکین انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=113177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.