• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل اخبار 1662اخبار امروز : 0
2

موکب‌های فیروزکوه آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین می‌شوند

  • کد خبر : 1935404
  • 28 تیر 1403 - 12:24
موکب‌های فیروزکوه آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین می‌شوند

فرماندار شهرستان فیروزکوه، با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین، از آماده شدن موکب‌ها برای خدمت‌رسانی به زوار خبر داد.

به گزارش خبرهای دیمه، محمد حیدری‌منش در حاشیه نشست ستاد اربعین فیروزکوه که صبح امروز با حضور برخی مسئولان، مدیران اجرائی و موکب‌داران این شهرستان برگزار شد، در جمع با خبرنگاران با اشاره به فعالیت موثر هر ساله موکب‌های فیروزکوه در خدمات‌رسانی به زائران اربعین در کشور عراق اظهار کرد: نشست امروز هم با حضور موکب‌داران پیرامون شیوه خدمت رسانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در اربعین امسال برگزار شد و موضوعات مختلفی مطرح و بررسی شد.

وی افزود:در این نشست مقرر شد تا کمیته پشتیبانی با محوریت شهرداری فیروزکوه تشکیل و با تجمیع امکانات و ظرفیت‌هایی که در حوزه پشتیبانی داریم برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

فرماندار فیروزکوه گفت: در حوزه فرهنگی هم مصوب شد تا موکب شهید بلباسی این شهرستان در قالب موضوع اربعین آثار فرهنگی را تهیه و اقدامات و آمادگی‌های لازم را برای حضور در کشور عراق فراهم سازد.

حیدری‌منش تصریح کرد: موکب شهدای شهرستان فیروزکوه هم با ظرفیت بالایی که در سال‌های گذشته داشته و اقداماتی که برای میزبانی از زائرین حرم حضرت اباعبدالله (ع) انجام داده است، امسال هم  براساس شرایط موجود، مقرر شد ظرفیت‌هایی در اختیار این موکب قرار گیرد و شاهد خدمت‌رسانی بیشتر به زائران عزیز و خصوصا زائرانی که از شهرستان فیروزکوه، به عتبات سفر می‌کنند، باشیم.

وی با اشاره به اینکه شور و نشاط حسینی برای رزمایش بین‌المللی اربعین حسینی به پا شده است و موکب‌داران و زوار در حال آماده شدن برای این حماسه عظیم هستند، تاکید کرد: هرچه برای برپایی موکب‌های توانمند بیشتر برنامه‌ریزی کنیم، می‌توانیم خدمات بهتری به زوار اربعین ارائه کنیم.

فرماندار فیروزکوه گفت: قطعا انجام این امور در بسط و گسترش فرهنگ شیعی و فرهنگ مهدویت در سطح جهان اسلام مفید خواهد بود و در سطح شهرستان هم امیدوارم که سهم خودمان را در این موضوع به نحو مناسبی ادا کنیم.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=1935404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.