• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 1629اخبار امروز : 0
0

شهادت هنیه عامل پیشروی نهضت مقاومت است

  • کد خبر : 1935481
  • 11 مرداد 1403 - 17:12
شهادت هنیه عامل پیشروی نهضت مقاومت است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت شهید هنیه نهضت مقاومت را یک گام جلوتر برده و آن را منسجم‌تر، مقاوم‌تر، مصمم‌تر و متحدتر ساخت.

به گزارش خبرهای دیمه، محمد سراج اظهار کرد: اهدافی که آمریکا و رژیم صهیونیستی دنبال می‌کنند، همان رویه فرعونی است و به گمان خود با ایجاد رعب و وحشت به هدف خود دست می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان درکی از تکلیف و شهادت ندارند، خاطرنشان کرد: با شهادت اسماعیل هنیه نه تنها خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی‌شود بلکه این جبهه منسجم‌تر، مقاوم‌تر، مصمم‌تر و متحدتر در مسیر اهدافش حرکت می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شهادت اسماعیل هنیه را عامل اتحاد هر چه بیشتر کشور ایران و جبهه مقاومت دانست و تأکید کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی گمان می‌کنند با حذف یکی از عناصر مؤثر و فعال در جبهه مقاومت در این جبهه خللی ایجاد می‌شود، حال آنکه خلاف این موضوع بارها در تاریخ به اثبات رسیده است.

سراج ادامه داد: همچنان که در نهضت امام حسین(ع) چنانچه قرار بود با شهادت امام، پرچمداران نهضت سکوت کرده و بترسند این نهضت آن امام شهید با عبور از قرن‌های متمادی تا امروز پیش نمی‌رفت.

وی بیان کرد: اسماعیل هنیه برای نهضت مقاومت چیزی کم نگذاشت و با شهادت او جسارت، انسجام، وحدت و شجاعت در میان اعضای این جبهه هر چه بیشتر تقویت می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهادت شهید هنیه نهضت مقاومت را یک گام جلوتر می‌بد، تصریح کرد: ترور مهمان یک کشور اقدامی بسیار سخیف و بر خلاف همه مقررات بین‌المللی و نشان‌دهنده استیصال درماندگی دشمنان است.

سراج عنوان کرد: صهیونیست‌ها و همدستان آن‌ها یعنی آمریکائی‌ها به خیال خود با خاشاکی که بر روی سطح آب است، می‌توانند خود را از غرق شدن نجات دهند، حال آنکه این خیالی پوچ و باطل است.

وی با اشاره به اینکه دنیا جنایتکاران را لعن و نفرین می‌کند، خاطرنشان کرد: جبهه دشمن به آخرهای عمر خود رسیده و ارتکاب اینگونه ترورهای کور و بزدلانه نشانه‌هایی بر اضمحلال و نابودی رژیم نامشروع و جنایتکار صهیونیستی است.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=1935481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.