• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل اخبار 1662اخبار امروز : 0
0

رژیم صهیونیستی با ترور رهبران مقاومت به نتیجه ‌نمی‌رسد

  • کد خبر : 1935682
  • 08 مهر 1403 - 12:15
رژیم صهیونیستی با ترور رهبران مقاومت به نتیجه ‌نمی‌رسد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: رژیم صهیونیستی همچنان گمان می‌برد با ترور رهبران محور مقاومت می‌تواند به اهداف خود دست یابد که اگر این چنین بود با ترور سیدعباس موسوی باید به اهداف خود دست می‌یافت.

حجت‌الاسلام داوود ضمیر رضوانی در گفتگو با خبرهای دیمه، در خصوص اهداف رژیم صهیونیستی در ترور رهبران مقاومت، اظهار کرد: صهیونیست‌ها همچنان گمان می‌برند با ترور رهبران محور مقاومت می‌توانند به اهداف خود دست یابند که اگر اینچنین بود تاکنون باید به اهداف خود دست می‌یافتند.

وی عنوان کرد: این ترورها تنها موجب تقویت و قوی شدن محور مقاومت شد، حزب‌الله از دسته تبدیل به گردان و اکنون تبدیل به حزب و تشکل بسیار قوی در محور مقاومت شده و در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است، این ترورها به ضرر صهیونیست‌ها بوده و موجب تسهیل و تسریع در نابودی این رژیم خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه در خصوص تحولات اخیر لبنان و تاثیر آن در محور مقاومت، بیان کرد: این حوادث موجب انسجام جبهه مقاومت خواهد شد، جهانیان بیش از گذشته به ماهیت تروریستی این رژیم پی برده‌ و دیدند که صهیونیست‌ها به هیچ‌یک از قواعد جهانی پایبند نیست، بنابراین افکار جهانیان آمادگی بیشتری برای پذیرش اقدامات جبهه مقاومت خواهد داشت.

ضمیر رضوانی تاکید کرد: اینکه در زمان سخنرانی نتانیاهو در سازمان نل سران کشورها این جلسه و مجمع را ترک می کنند، نشان از روشن شدن افکار و اذهان جهانیان در رابطه با ماهیت این رژیم جعلی و تروریستی دارد و به جبهه مقاومت کمک می‌کند تا ضربات کوبنده‌تری را بر پیکره این رژیم رو به زوال وارد کند.

وی افزرد: برخی تصور می‌کنند با هر اقدام این رژیم علیه جبهه مقاومت جمهوری اسلامی باید بلافاصله واکنش نشان دهد، حال آنکه جمهوری اسلامی ایران در راه رسیدن به هدف نهایی که محو رژیم صهیونیستی از روی زمین است، حرکت می‌کند و ممکن است در این مسبر فراز و نشیب‌هایی وجود داشته و ملاحظاتی در نظر گرفته شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: برخی تصور می‌کنند اگر اقدامی عینی انجام نشود به این معناست که ضعف نشان می‌دهیم که این درست نیست؛ خواه ناخواه رژیم صهیونیستی می‌داند ضربات کوبنده‌ای را از جبهه مقاومت دریافت خواهد کرد و جنایات صهیونیست‌ها نشانه افول آن‌ها است.

ضمیر رضوانی تاکید کرد: به مناسبت بزرگداشت شهدای مقاومت مراسمی شهرستانی در روز سه‌شنبه با مداحی محسن طاهری و سخنرانی سردار اوجی در مسجد امام حسین (ع) شهرستان فیروزکوه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=1935682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.