• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل اخبار 1662اخبار امروز : 0
0

افزایش حضور پزشکان متخصص در فیروزکوه

  • کد خبر : 1935432
  • 01 مرداد 1403 - 1:15
افزایش حضور پزشکان متخصص در فیروزکوه

مدیر شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه از اضافه شدن متخصصان داخلی، قلب و عروق و ارتوپدی در راستای تحقق مطالبات مردمی و عدالت در نظام سلامت به کادر درمان بیمارستان امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرهای دیمه، حسن طهماسبی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» با اشاره به اهمیت تکمیل کادر پزشکان متخصص در شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: افزایش تعداد متخصصین بیمارستان امام خمینی (ره) یکی از مطالبات مهم مردم بوده که در دستور شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.

وی گفت: برای تحقق عدالت و تعالی در نظام سلامت و بهبود کیفیت خدمات دهی به مردم افزایش کادر درمانی اجتناب ناپذیر است، در همین راستا با توجه به مطالبات مردمی یک پزشک متخصص داخلی به مجموعه متخصصین بیمارستان امام خمینی (ره) ملحق شده که تعداد روزهای ویزیت در این حوزه از ۱۳ روز به ۲۳ روز افزایش یافت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه افزود: همچنین یک پزشک متخصص قلب و عروق نیز از ۷ مردادماه به مجموعه بیمارستان امام خمینی (ره) اضافه خواهد شد، بر همین اساس تعداد روزهای ویزیت بیماران قلبی از ۸ روز به ۱۸ روز افزایش می‌یابد.

طهماسبی یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مجموعه شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) یک پزشک متخصص ارتوپدی نیز از روز گذشته ۳۱ تیرماه به مجموعه متخصصین بیمارستان امام خمینی (ره) ملحق شده است و هر هفته یکشنبه در کلینیک ویژه بیمارستان حضور خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در آینده بسیار نزدیک متخصصین چشم و نورولوژی نیز به مجموعه بیمارستان ملحق می‌شوند که متعاقباً روزهای استقرار متخصصین مربوطه اعلام خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه در ادامه با اشاره به اهمیت رعایت اصول بهداشت محیط و عوامل محیطی موثر بر سلامت عزاداران سید الشهدا (ع) در این ایام اظهار داشت: با اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی در دهه اول ماه محرم، بازرسان بهداشت محیط شهرستان فیروزکوه به صورت مستمر بر فعالیت‌های تمام مراکز و اماکنی که در بحث تهیه و طبح و توزیع نذورات نقش دارند نظارت داشتند.

وی تاکید کرد: تامین آب شرب سالم، نحوه تهیه و توزیع نذورات، محل طبخ نذورات، سلامت مواد اولیه در شرایط بهداشتی، فرایند بسته بندی و رعایت زنجیره سرمای غذا از نکات مورد توجه کارشناسان بهداشت محیط است.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=1935432

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.