• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 1629اخبار امروز : 0
0
مدیر منطقه برق فیروزکوه خبر داد:

اجرای طرح تابش در منطقه فیروزکوه

  • کد خبر : 1935530
  • 16 شهریور 1403 - 7:27
اجرای طرح تابش در منطقه فیروزکوه

مدیر برق منطقه فیروزکوه گفت: طرح تابش به منظور کاهش خاموشی در سطح منطقه اجرایی شده است.

مرتضی بادله در گفتگو با خبرهای دیمه؛ در خصوص طرح اجرای جهادی تابش در این منطقه اظهار داشت: منطقه برق فیروزکوه در قالب طرح تابش شماره ۶ که همان طرح جهادی می‌شود، با کمک کلیه اکیپ‌های برق، ۶ اکیپ پیمانکاری و یک اکیپ منطقه دماوند اقدام به تعمیر خطوط فیدرهای آتشان و سازمان مسکن در قالب برنامه مدیریت بار کرده است.

وی گفت: با توجه به این که خط مورد نظر دوبله بوده و سرویس این خطوط با توجه به موقعیت پایه‌ها به روش خط گرم امکان پذیر نبوده تعمیرات به روش سرد انجام شد.

مدیر برق منطقه فیروزکوه هدف از اجرای طرح جهادی تابش را کاهش خاموشی در سطح منطقه فیروزکوه دانست و گفت: هدف از اجرای این طرح کاهش خاموشی‌های ناخواسته‌ و گذرا و حفظ پایداری شبکه برق در مقابل شرایط نامساعد جوی و برخورد اشیا و پرندگان بوده است.

بادله همچنین درخصوص طول اجرای طرح تابش بیان داشت: طول اجرای تعمیرات تقریباً حد فاصل پل نمرود تا امین آباد بوده و حدود ۱۰ الی پانزده کیلومتر کار سرویس تعمیرات بسته به نیاز منطقه اجرا شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با اجرای این طرح حجم خاموشی این دو خط نسبت به قبل تعمیرات کمتر شود و در طرح‌های تابشی آتی حتماً فیدرهای دیگری که امکان تعمیرات به روش خط گرم نباشد را در برنامه و دستور کار برق منطقه فیروزکوه قرار خواهیم داد.

مدیر منطقه برق فیروزکوه در پایان تاکید بر ضرورت صرفه جویی در مصرف برق خاطرنشان کرد: اعمال روش‌های مدیریت مصرف علاوه بر آنکه کمک مهمی در پایداری شبکه برق است، نقش مهمی در کاهش سبد هزینه خانوار دارد، مردم می‌توانند بدون آنکه از رفاه خود کم کنند، با اعمال روش‌های ساده با مدیریت مصرف انرژی به گذر از این شرایط بحرانی کمک کنند.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=1935530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.